czwartek, 28 kwietnia 2011

Ceny za pozycjonowanie

Ceny za seo uzależnione są przede wszystkim od tego jak trudne frazy należy wbić do topów. Jednak jedna rzecz rzuca się szczególnie w oczy. To ceny jakich żadają Ci, którzy okupują czołowe pozycje na frazę pozycjonowanie. I chociaż należy z jednej strony oddać im szacunek wszak wybicie się na wysokie miejsca na takie frazy jest niezmiernie ciężkie, z drugiej strony jawnie oszukują oni swoich klientów. Ceny dyktowane przez nich są zdecydowanie za wysokie, ponadto często proponują szczególnie na trochę cięższe frazy wbicie strony nie do pierwszej dziesiątki lecz dwudziestki. Bądźmy szczerzy 15 czy 20 miejsce nie znaczy nic nawet na chodliwe frazy. Można na tym zyskać co najwyżej kilka wejść miesięcznie tak więc naprawdę nie opłaca się za to płacić. Miejmy nadzieję, że w ciągu kilku lat poziom wiedzy na temat pozycjonowania pójdzie znacznie w górę i skończy się era żerowania na niewiedzy swoich klientów.

3 komentarze:

  1. Oprócz różnych form pozycjonowania warto zainteresować się także przeprowadzeniem kampanii mailowej. Z Admailerem można zrobić to szybko i bezproblemowo. Znajdziecie go na www.admailer.pl Łatwe w obsłudze narzędzie, mi bardzo pomogło. Klientów przybyło w krótkim czasie całkiem dużo. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, jest wiele sposobów na pozycjonowanie. Ja dla przykładu nie wierzyłem w automaty, ale postanowiłem w końcu dać szanse jednemu... byłem pozytywnie zaskoczony efektami, które uzyskałem dzięki Adderowi. Naprawdę, świetna sprawa - top 10 w dwa miesiące - to chyba rzadkość.. Polecam wszystkim starającym się o wysoką pozycję w google! Zajrzyjcie na www.seoadder.info

    OdpowiedzUsuń