czwartek, 28 kwietnia 2011

Linkowanie zaplecza

Wiele osób zadaje pytanie w jaki sposób najlepiej jest linkować swoje zaplecze. W rzeczywistości jego linkowanie nie różni się od linkowania innych stron. Ważna jest jego jakość, jeżeli pozostawia wiele do życzenie niestety ale lepsze katalogi odpadają. Zostaje dodanie witryny do publik era, co też może przynieść niezłe efekty. Poza tym dobrym narzędziem jest scrapebox, blast na zapleczówkę może zapewnić jej zdecydowany wzrost BL. Oczywiście możemy skorzystać jeszcze z innych metod, typu dodanie serwisu do ksiąg gości czy też utworzenie profili na forach. Oczywiście ważne jest linkowanie zaplecz między sobą, także i dzięki temu wzmacniamy jego siłę.

2 komentarze:

  1. Fakt, jest wiele sposobów na pozycjonowanie. Ja dla przykładu nie wierzyłem w automaty, ale postanowiłem w końcu dać szanse jednemu... byłem pozytywnie zaskoczony efektami, które uzyskałem dzięki Adderowi. Naprawdę, świetna sprawa - top 10 w dwa miesiące - to chyba rzadkość.. Polecam wszystkim starającym się o wysoką pozycję w google! Zajrzyjcie na www.seoadder.info

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja firma potrzebuje profesjonalnego pozycjonowania sklepu internetowego w Bydgoszczy? Jesteśmy agencją SEO z wieloletnim doświadczeniem w branży.

    OdpowiedzUsuń