czwartek, 28 kwietnia 2011

Dobieranie słów kluczowych

Słowa kluczowe powinniśmy dobierać w stosunku do naszych potrzeb, umiejętności pozycjonerskich i funduszy jakimi dysponujemy. Przede wszystkim pamiętajmy o tym, że lepiej być na pierwszym miejscu na frazę która jest wpisywana w google 1000 razy miesięcznie, niż zajmować dziesiątą pozycję na taką która wpisywana jest 5000 razy. Co jest też ważne nie możemy wybrać sobie tylko jednego słowa kluczowego, gdyż w takim wypadku znacznie zwiększamy ryzyko filtra. Jeśli chcesz skupić się na jednej frazie, wybierz sobie jeszcze dwie inne i rzuć na nie jakieś 15 % swoich linków. Dzięki temu znacznie ograniczysz możliwość zsanowania swej strony. Jeśli nie posiadasz wystarczającej wiedzy na temat pozycjonowania, ani pieniędzy przeznaczonych na to, zdecydowanie lepszym wyjściem jest dla Ciebie wybranie kilku mniej chodliwych fraz i pozycjonowanie właśnie ich, ponieważ nie oszukujmy się na te cięższe i tak nie uda Ci się przebić.

1 komentarz:

  1. Oprócz różnych form pozycjonowania warto zainteresować się także przeprowadzeniem kampanii mailowej. Z Admailerem można zrobić to szybko i bezproblemowo. Znajdziecie go na www.admailer.pl Łatwe w obsłudze narzędzie, mi bardzo pomogło. Klientów przybyło w krótkim czasie całkiem dużo. Polecam!

    OdpowiedzUsuń