czwartek, 28 kwietnia 2011

Pozycjonowanie podstron

Jeśli chciałbyś zobaczyć podstroję swego serwisu na wysokim miejscu w wynikach musisz ją przede wszystkim odpowiednio zoptymalizować. Ważne jest by posiadała ona własny title, a także aby pojawiały się na niej najważniejsze słowa kluczowe. Jeśli chodzi o samo zdobywanie linków, to w większości dobrych katalogów linki z podstroi nie są przyjmowane, tak więc droga ta raczej odpada. Dobrą opcją w tym wypadku jest pozycjonowanie niewielką ilością swl-i na każdą z podstron. Oczywiście systemami stałym, tak aby nie narażać się na filtra ze strony google. Spore efekty daje również blast xrumerem na podstrony. Sam dzięki użyciu tej metody awansowałem o kilka oczek na parę interesujących mnie fraz.

2 komentarze:

  1. Oprócz różnych form pozycjonowania warto zainteresować się także przeprowadzeniem kampanii mailowej. Z Admailerem można zrobić to szybko i bezproblemowo. Znajdziecie go na www.admailer.pl Łatwe w obsłudze narzędzie, mi bardzo pomogło. Klientów przybyło w krótkim czasie całkiem dużo. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, jest wiele sposobów na pozycjonowanie. Ja dla przykładu nie wierzyłem w automaty, ale postanowiłem w końcu dać szanse jednemu... byłem pozytywnie zaskoczony efektami, które uzyskałem dzięki Adderowi. Naprawdę, świetna sprawa - top 10 w dwa miesiące - to chyba rzadkość.. Polecam wszystkim starającym się o wysoką pozycję w google! Zajrzyjcie na www.seoadder.info

    OdpowiedzUsuń